How to wear a shirtdress? - No.1.

5/22/2016




Egy ideje szemezek az ingruhákkal, hiszen itt a jó idő és, ahogy melegszik a levegő nincs kedvem azzal bíbelődni, hogy mit vegyek fel. Sőt minél kevesebb ruha, annál jobb! Az ingruha tökéletes ebből a szempontból, csak felkapjuk és már mehetünk is. Én egy lenkeverék darabot választottam, ami a nagy melegben is kényelmes viselet. Egy gondom volt csupán; nem igazán tudtam, hogy mivel és hogyan viseljem. Utánanéztem hát a dolognak és a kellő Pinterest kép átfutása után összeállítottam 3 outfitet, amikben az ingruháé a főszerep. A mai összeállítás talán a legegyszerűbb, laza hétköznapi stílusban. Nincs benne semmi bonyolítás, ez tényleg az aminek látszik, egy hosszú ing és tornacipő. Istenien éreztem benne magam!

For a while now, i'm eyeing some shirtdresses, because the warm weather is here and as the temperature goes up, i don't like to spend too much time on what to wear. The less the better! A shirtdress is a perfect choice, because you just throw one on, and you're good to go! I chose a linen blend piece, which is perfect for hot weather. I had only one problem; i didn't really know how to wear a dress like this, so i went on Pinterest, and after scrolling through a fair amount of pictures, i put together 3 outfits, featuring my shirtdress. Today's ensemble is the most laid back i think. There is no fuss about it, it really is what it looks like; a long shirt with sneakers. I felt amazing in them!



ingruha/shirtdress - H&M
cipő/shoes - Converse
táska/bag - vintage





You Might Also Like

0 megjegyzés