October favourites

11/05/2014


Első alkalommal a blogon, összeszedtem a havi kedvenceimet. Bevallom, szeptemberrel szerettem volna kezdeni, de időhiány miatt nem tudtam fényképezni, október közepén pedig már az új kedvenceket gyűjtöttem, ahelyett, hogy szeptemberre tekintettem volna vissza. Terveim szerint a fő kategória a szépségápolás lesz, de minden hónapban szeretném megosztani az esetleges film/könyv/zenei/Youtube csatorna vagy Instagram kedvenceimet is. Íme az októberi válogatás! :)

For the first time on the blog, i collected my monthly favourites. To be honest, i wanted to start with September but due to being busy, i didn'd have time to take pictures, so in the middle of October i was rather gathering my favourites for that month, instead of looking back on September. The main category will be beauty according to my plans, but i also want to share my movie/book/music/Youtube channel or Instagram favourites, if i have one for the month. Here's what i loved in October! :)

The Body Shop Passionfruit Body Butter

Biztos vagyok benne, hogy mindenki ismeri a TBS termékeket, én viszont még csak most ismerkedem velük. Úgy gondoltam, hogy ha már beásom magam a márkába, egy klasszikus darabbal indítok és egy testvajat választottam, abból is a kisebb kiszerelést, hogy ha netalántán nem jönne be, akkor sem járjak olyan rosszul. Eredetileg a mangósat szemeltem ki, de mivel abból csak a nagy volt kapható, hosszú szagolgatás után a maracujás mellett döntöttem. Minden beigazolódott, amit hallottam: Mindig szívesen használom zuhanyzás után, hihetetlen jól hidratál, ami az én száraz bőrömnél elengedhetetlen és az illata belengi az egész lakást.

I'm sure most of you know TBS but i just signed up for the fun with this body butter recently. I thought, that since i'm just getting to know the brand, i will start with an iconic product, the body butter. I choose the smaller container, just in case i don't like it. I had my eyes on the mango scent but they didn't have the smaller version so i settled with passionfruit. Everything came true i've heard so far: I'm always happy to use it after showering, it's super hydrating and the passionfruit scent is just all over the place.




AVON Glimmerstick

Nyáron nem igazán szoktam szemceruzát használni, mivel ilyenkor inkább a természetességre törekszem illetve a melegben annak a veszélye is fennáll, hogy elfolyik, így télen szívesebben nyúlok a ceruza után. Az egyik újságban volt ajándékként ez az AVON ceruza, ami éppen időben érkezett az ősz beköszöntével és úgy tűnik tökéletes társra leltem benne. Nem kenődik el, nagyon szép fekete és bár korábban nem voltam elájulva a tekerős változattól ez nagyon bejött. Szépen kikerülhetőek vele a hegyezési balesetek és eddig úgy tűnik, hogy a használattal a hegye sem tompult. 

I don't tend to use eyeliner in the summertime, because i try to stay as natural as possible and because the heat can easily melt the pencil which will smudge all over your face. This explains why an eyeliner is more of a winter product for me. This AVON pencil came with a magazine as a gift; right in time for fall! I feel like i found the perfect company, it stays on really well, has a strong black colour and even though i didn't like roll-out pencils, i 'm pretty pleased with this one. it's great for avoiding all sharpening accidents, and it seems like the tip doesn't get too blunt after a massive amount of use!



Dove Hair Therapy Intensive Repair Spray

Sokáig a Dove termékek nekem egyet jelentettek a tusfürdőkkel és testápolókkal, nem igazán merült fel, hogy például hajápolási terméket keressek náluk. Az utóbbi időben viszont egyre több újdonsággal rukkoltak elő és úgy gondoltam megérnek egy próbát. Először a letisztult csomagolás tetszett meg, 2 hónap használat után pedig a termékek minősége is megütötte nálam a lécet. Igaz nincs hullámos/göndör hajam és nem igazán hajlamos arra, hogy a párás levegőben oroszlánszerűvé váljon, mégis úgy éreztem, hogy hajmosás után nem elég egyenletes a felülete, hiába fésültem a babahajak össze-vissza álltak a fejem tetején. Ez a termék beváltotta a hozzá fűzött reményeket, használat után sima és fényes a hajam, amit eddig csak hajvasalással tudtam elérni, ami viszont köztudottan roncsolja a hajat. Használata nagyon könnyű, nem nehezíti el a hajat, szépen lehet permetezni és az illata teljesen a fodrászszalonokat idézi, imádom!

For a long time i didn't associate Dove with haircare, it was more of a beauty/skincare line for me, but since lately they came out with a few new things, i thought i might give them a try. First the clean and simple packaking caught my eyes, and after 2 months of use, i can say, the content also got my attention. I don't have wawy/curly hair and it doesn't really get frizzy in humid weather, still i feel that my hair isn't smooth enough after washing it and the baby hairs are just everywhere. This product did what it'd promised, after applying the spray, my hair is smooth and shiny which i was only able to achieve with a hair straightener before. It's really easy to apply, doesn't weight down the hair and the scent just reminds me of a hair saloon, i love it!


Boar Bristle Brush

Még mindig egy kicsit barátkozom ezzel a fésűvel, de mindenképp pozitív az eddigi tapasztalatom. Szokni kell az tény, mivel rövidebbek a sörtéi, mint egy normál hajkefének, így máshogy is kell vele fésülködni, viszont minden alkalommal szép fényes lesz tőle a hajam, úgy érzem, kevésbé tépi a mégis sokkal egyszerűbben kiszedi a csomókat, mint a korábbi hajkefém. 

I'm still new to this brush but my experience so far is positive. I still need to get used to it because the bristles are shorter than the ones on my previous brush, so you need to use different movements when combing your hair. It leaves my hair shiny every time and i feel it's less rough on my hair than the brushes i previously owned.
képek/pictures: Instagram

Az egyik legcukibb felhasználó Instagrammon szerintem Biddy a 3 éves süni, akit a gazdája rendszeresen "túrázni" visz, úgy készít róla képeket, mintha Biddy magát fotózná és a kis süni nevében kommentel. Imádnivaló kis pofa, nem beszélve arról, hogy gyönyörű helyeken jár gazdájával :)

One of the cutest Instagram users is Biddy, the 3 year old hedgehog, who is travelling the world with his owner, who takes the pictures like Biddy took them of himself and comments on behalf of the pet. This little fellow is easy to love, not to mention the beautiful places he visits :)
képek/pictures: Instagram

Hannah csatornájára még akkor figyeltem fel, amikor terhes volt és hetente beszámolt, arról, hogyan változik meg szép lassan az élete. Egy kedves, közvetlen lánynak "ismertem" meg, így kisfia, Grayson születése után is követtem őket. Férjével egy teljesen jó értelemben vett hétköznapi párt alkotnak, nem szégyellik bevallani, ha fáradtak, kimeríti őket a gyereknevelés, rendszeresen viccelődnek, piszkálják egymást, összességében nagyon vidám és földhöz ragadt emberek. Stef (Hannah férje) rajong minden kütyüért, verhetetlen a videók szerkesztésében, és rengeteg időt tölt azzal, hogy igényes anyagot állítson össze, amit vasárnaponként este töltenek fel a Youtube-ra. Én személy szerint alig várom, hogy este, pizsamában egy tea mellett megnézhessem, mit csináltak a héten, mindezt gyönyörűen szerkesztett videóban, tökéletes zenei válogatással.

I first discovered Hannah's channel, when she was pregnant and she put up videos about how her life slowly goes through a transition. I got to "know" her as a kind and lovely person, so i continued watching her videos after her son, Grayson was born. With her husband, Stef, they make an ordinary, everyday couple - in the good sense! They don't feel ashamed to admit that they are exhausted or sometimes a bit fed up with raising a baby, they constatly make jokes or pick on each other; all in all, they are a really cheerful and down to earth couple. Stef is a bit of a tech geek and unbeatable in editing videos. He spends tons of time in front of the computer, making sure the video is perfect, which they upload every Sunday night. I personally can't wait to get in my pajamas with a hot cup of tea, and watch what they'been up to that week, all of this in an amazingly edited video with a spot on music selection.
kép: Google

A Deaf Havana egy alternatív rock banda, de ez ne tántorítson el senkit, aki azt hiszi, nem szereti az ilyen zenét. Én sem tudtam, hogy szeretem. Mostanában viszont rengetegszer rakom be ezt az albumot háttérzajnak például takarításhoz, képek szerkesztéséhez vagy munkába menet. Jó kis pörgős számokat találhattok, ha belehallgattok és szerintem mindenki talál egy-két olyat, amit akár többször is visszahallgat. Nálam ez abszolút az Everybody's dancing and i want to die című számuk. A cím kicsit komoran hangzik, de garantálom, hogy a dallama vidám és nagyon jól lehet rá felmosás közben táncolni! :)

Deaf Havana is an alternative rock band, but don't turn your heads away just yet, if you think you don't like that kind of music. I didn't know i liked it either. More and more often is use this album as a background music for cleaning, editing photos or on the way to work. There are a plenty of upbeat songs to listen to, and you'll probably find one or to that you'll replay. For me, it's definitely the song Everybody's dancing and i want to die which sounds a bit dark, but i promise the tunes are happy and it's perfect for some at home dancing while doing the washing up! :)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ilyen Dove-os hajspraym nekem is volt, pont 1 éve a Glamour napokon vettem és nekem is bevált, nagyon szerettem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szerintem újravásárolom, ha kifogy, mert annyira jó szolgálatot tesz! :)

      Törlés